Co dalej z blogiem?

By | stycznia 02, 2019 Leave a Comment

















Wraz z rozpoczęciem nowego roku chciałabym podzielić się kilkoma spostrzeżeniami dotyczącymi bloga. Dokładnie w styczniu 2018 postanowiłam dzielić tym co dla mnie ważne, pisałam o swoich zainteresowaniach czy postrzeganiu świata. Było tez kilka tekstów dotyczących określonych produktów, które polecałam.

Tematyka na blogu jest, w moim odczuciu, dość nieokreślona. Często wrzucam teksty o tym co mnie interesuje,  bez konkretnej tematyki. Chęć pisania bloga branżowego po pewnym czasie podupadła. Obecnie chciałabym powrócić do specjalizowania się w określonym rodzaju tekstów.

Będąc na studiach i mając praktyki w radiu bardzo lubiłam przygotowywać  materiały dotyczące wydarzeń kulturalnych. Głównie przygotowywałam relację z niektórych z nich oraz przeprowadzałam różnego rodzaju wywiady.  W nadchodzącym roku chciałabym się skupić na pokazaniu ciekawych miejsc  i wydarzeń w Kielcach. Nie chcę ograniczać się jedynie do rzeczy związanych z psychologią, coachingiem czy networkingiem – pragnę poruszać również tematykę dotyczącą wydarzeń kulturalnych – muzyki, sztuki, teatru.  Proszę was o informację czy pójście w takie określony rodzaj tematyki się Wam podoba?

Na koniec wrzucam Wam najpopularniejsze artykuły minionego roku. Dziękuję wszystkim za mile i cieple słowa dotyczące mojej twórczości jak i wskazówki. Liczę, że dalsze wsparcie przyczyni się do polepszenia mojego blogu. Serdecznie życzę wam wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku.

Poniżej najczęściej odwiedzane i komentowane wpisy:
http://piorkofeniksa.blogspot.com/2018/08/kielce-czaruja-czyli-zapowiedz.html
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: