Otwórz oczy i popatrz, czyli moje wrażenia po spotkaniu z Robertem Biedroniem

By | czerwca 23, 2018 28 comments





16 czerwca miałam przyjemność uczestniczyć w bardzo pozytywnym spotkaniu. Ogółem nie interesuję się polityką i obchodzę z daleka wszelkie partie polityczne. Ta osoba jednak wzbudza moje zainteresowanie i sympatię w kwestiach politycznych. Dlatego jak dowiedziałam się, że będzie ona w Kielcach czym prędzej zapisałam się na spotkanie i w sobotę stawiłam się do lokalu Backstage.

Pewnie myślicie o kim mówię? O Robercie Biedroniu, prezydencie Słupska. Człowiek ten zauroczył mnie swoim nastawieniem do ludzi, siebie oraz swoimi działaniami. Od dawna obserwuję go w mediach społecznościowych, więc okazja zobaczenia go na żywo była również ciekawym doświadczenie. Chciałam sprawdzić czy jest on takim samym człowiek jak kreuje się w mediach społecznościowych. Po spotkaniu mogę powiedzieć, że TAK. Pan Biedroń nie ma sztucznie nadmuchanej kampanii, która kreuje go na innego człowieka niż jest w rzeczywistości. On po prostu jest genialny!

Na spotkanie do kieleckiego Backstage przyszło tak wiele osób, że nie wszyscy zmieścili się w lokalu. Pan Robert na samym początku poruszył trudny temat dzieciństwa, przemocy domowej stosowanej wobec niego oraz jego rodziny jak i problemów związanych z ogólnym niezrozumieniem go w swoim podkarpackim środowisku. Część ta była tak mocna i wstrząsająca, że spowodowała u wielu osób (w tym i u mnie) łzy w oczach.

Później spotkanie przebiegało w pozytywniejszej atmosferze. Pan Robert opowiedział o tym co robić oraz pokazać będąc osobą publiczną, zwracał uwagę na brak empatii oraz życzliwości między ludźmi. Kilkukrotnie podkreślał, że ważne jest to aby być życzliwym wobec innych, nie obrażać nikogo, ani nie hejtować. Pan Robert zapoznał zebranych ze swoim stosunkiem do religii, orientacji oraz przedstawiał dokonania w polityce regionalnej. Biedroń zwracał dużą rolę na obywatelskie postawy w kreowaniu polityki. Zachęcał ludzi do zrzeszania się, zakładania komitetów oraz stowarzyszeń. Pokazywał, że ważne jest to, aby nie być obojętnym na to, co dzieje się w polityce lokalnej. Społeczność lokalna najlepiej zna problemy trapiące dany region czy miasto. To właśnie my, mieszkańcy danego miasta, gminy, wsi, powinniśmy się w tym temacie wypowiadać, a nie pozostawać biernymi. Duża część spotkania była poświęcona na propagowaniu i budowaniu świadomości w społeczeństwie przez obywatelskie postawy. Często z ust pana Biedronia padały słowa, aby samemu coś zrobić jeśli chce się zmiany.

Robert Biedroń to niezwykle pozytywny człowiek pełnym charyzmy i zaangażowania. Jest niezwykle autentyczny w tym co robi. Dodatkowo to osoba, która sporo przeszła, jednak nie straciła życzliwości i empatii do drugiego człowieka. Posiada również duży dystans do siebie i żartować również z siebie. Pan Robert ujął mnie swoją proaktywną postawą, pokazując, że chcieć to móc. W trakcie spotkania to co mówił było autentyczne i prawdziwe – po spotkaniu byłam bardzo pozytywnie nastawiona. Wierzę, że to co było tam mówione zostanie mi na długo w pamięci.



Nowszy post Starszy post Strona główna

28 komentarzy:

  1. Nie interesuje się także na codzień polityką, ponieważ z wiekszością się nie zgadzam. Dobrze, że zdarzają się takie przypadki, że ktoś jest pozytywnie zaskoczony na takich spotkaniach. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem cię czemu nie jesteś zainteresowana polityką. Akurat podczas tego spotkania miałam do czynienia głównie z człowiekiem, który pod wpływem różnych rzeczy dokonał dużych zmian i jest inspiracją do działania :)

      Usuń
  2. Nie moje klimaty.

    Fajnie, że byłaś pozytywnie zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polityki nie trawię, unikam jak ognia, choć kilka kwestii z posta akurat brzmi interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Robert jest politykiem który bardzo racjonalnie podchodzi do polityki i propaguje bardzo obywatelskie wartości. Nie utożsamia się z żadną partią co również mnie do niego przekonało ��

      Usuń
  4. Nigdy nie bylam na spotkaniu z jakim kolwiek politykiem, mam o kazdym negatywne zdanie byc moze niezasadne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Robert jest wyjątkiem. Niemniej większość ma negatywne podejście do polityki nie tylko przez zachowania polityków, ale i media.

      Usuń
  5. Polityka mnie nie interesuje, ale Pan Biedroń jest świetnym facetem i bardzo ciepłym. Uwielbiam go za szczerość i wielki uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też podzielam twoją opinię ❤ bardzo lubię te cechy u niego ☺

      Usuń
  6. Ja też choć stronię od polityki, zawsze chętnie posłucham/obejrzę materiały, w których wypowiada się Biedroń, wydaje się być całkiem w porządku :) Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do niego na fanpage, ktory podlinkowalam gdzie można przeczytać wiele fajnych rzeczy 😍❤

      Usuń
    2. Ps. Twój wpis o komunii świętej również skomentowany ☺

      Usuń
  7. Biedroń jest moim idolem! Chętnie wybrałabym się na takie spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że lubisz Pana Biedronia! A w jakim mieście mieszkasz? ☺

      Usuń
  8. w końcu politycy to też ludzie a Biedroń wygląda na miłego gościa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, ze tak uważasz :) jeśli nie znasz polityki pana Biedronia zachęcam do zapoznania się :)

      Usuń
  9. Moi znajomi znają się z Robertem Biedroniem. Zawsze mówili, że to przesympatyczny i bardzo inteligentny człowiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, miło słyszeć to, ze ktoś prawie zna Pana Biedronia i ma podobne odczucia :)

      Usuń
  10. Z polityką mi raczej nie po drodze, ale pan Biedroń robi na mnie bardzo pozytywne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś podziela odczucia wobec Pana Biedronia podobne do mnie <3

      Usuń
  11. Nie za bardzo interesuje się polityką, ale cieszę się ze spotkanie było owocne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Do tej pory jeszcze nie słyszałam o nim.. :P Takie spotkanie musiało być ciekawym doświadczeniem dla Ciebie. Fajnie, że okazał się takim samym człowiekiem jak w mediach. W tych czasach to bardzo różnie bywa :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wera, zatem musisz jak najszybciej nadrobić informacje o Panu Biedroniu :) powiem ci, że autentyczność to niezwykle ważna cecha, której, jak sama dobrze wspominasz, brakuje. Często człowiek autentyczny ma naprawdę sporą sympatię wśród ludzi :)

      Usuń
  13. Nie interesuje się polityką więc jak dla mnie to odległy temat :P
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/06/ogrod-peen-lawendy-cz1.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skomentowany post :) dziękuję za komentarz również :)

      Usuń
  14. Ciekawe spotkanie i ciekawym człowiekiem. Fajny wpis :)

    OdpowiedzUsuń