Czas na zmiany!

By | lipca 07, 2019 1 comment

Witajcie kochani,


















Chciałabym wyjaśnić Wam moją kilkumiesięczną nieobecność. Ostatnie kilka miesięcy było dla mnie pracowitym okresem, gdzie poświęciłam się kilku rzeczom związanych z moimi zainteresowaniami oraz poszerzaniem umiejętności

Mój czas wolny poświeciłam na rozwój Facebooka i fanpage stowarzyszenia. Udało mi się w tym czasie odbyć szkolenia dotyczące tworzenia treści, budowy fanpage od postaw oraz obsługi programów przydatnych do prowadzenia social mediów. Pojawiły się też pierwsze problemy dotyczące zasięgów. Po około roku nasze zasięgi zaczęły spadać, posty nie docierały już do tak szerokkiego grona odbiorców. Przełożyło się to też niestety na mniejsze zainteresowanie naszymi zwierzakami.  Obecnie szukam rozwiązań w postaci tworzenia grupy sympatyków stowarzyszenia czy też nowego sposobu pisania treści w postach. Jeśli ktoś ma jakieś propozycje oraz pomysły w jaki sposób przezwyciężyć ten impas będę wdzięczna za kontakt.

Dodatkowo wraz z koleżankami ze stowarzyszenia realizujemy projekt mający na celu przeciwdziałaniu bezdomności wśród zwierzaków na terenie gminy Chmielnik. Nasze działania są dość rozległe. Po zakończeniu projektu postaram się streścić co udało nam się zrobić.

W maju skończyłam kurs języka angielskiego trwający od lipca 2018 r. Szkolenie obejmowało poziom A1 oraz A2 i było ono finansowane ze środków unijnych. Kurs pozwolił mi na przypomnienie sobie postaw związanych z językiem angielskim (moja przerwa w nauce wynosiła około 13 lat) i zaszczepił chęć dalszej nauki. Nie opanowałam języka w sposób mnie zadowalający, na pewno zamierzam doskonalić się w tej dziedzinie (samodzielnie oraz na kolejnym kursie).

Jednocześnie podjęłam się największego dla mnie wyzwania i celu na bieżący rok – znalezienia nowej pracy. W związku z doświadczeniem w social mediach, umiejętnościami komunikacyjnymi oraz moją pasją związaną z pisaniem szukam nowych wyzwań w tych dziedzinach. Interesuję się pracą w social mediach, działach komunikacyjnych firm, kreacji wizerunku, edytorskie, copywritingu. Aby dobrze podejść do tematu postanowiłam skorzystać z pomocy doradcy zawodowego. Spotkania z nim bardzo mi pomogły w wielu aspektach. Jeśli jesteście ciekawi na czym one polegały i jak mi pomogły – z chęcią odpowiem na to. Będę wdzięczna jeśli przekażesz ten wpisu dalej – dzięki temu pozwolisz mi  zrealizować mój cel J

A jak Wy spędziliście ostatnie miesiące? Czy był to dla Was czas intensywnej pracy czy też pozwoliliście sobie na odpoczynek i luz?

Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Chętnie poczytam więcej o doradcy zawodowym. :) Trzymam kciuki za zmiany!

    OdpowiedzUsuń