Czereśniowy raj

By | sierpnia 02, 2018 16 comments
















Tym razem będzie to post promujący markę. Markę, która jednak zachwyciła mnie swoimi wyrobami. Soki, konfitury czy owoce polecam każdemu was ze szczerego serca. Dodatkowo wspieram ich, ponieważ gospodarstwo z którego czerpią owoce znajduje się niedaleko miejscowości z której pochodzę.

Gospodarstwo sadownicze J@busko.pl ich produkty poznałam na trzeciej odsłonie networkingusa, gdzie wygrałam ich sok (dobre kilka kilogramów naturalnie tłoczonego soku jabłkowego z rokitnikiem).  Soki o różnych smakach miałam okazję kosztować przy różnych wydarzeniach,  głównie networkingowych, w których brałam udział.  W związku z tym,  że urzekła mnie jakość ich produktów postanowiłam spróbować również konfitury czereśniowej. Przede wszystkim uwagę zwraca skład, który jest bardzo krótki: czereśnie, cukier, sok  z cytryny, pektyna.  Dzięki temu można wyczuć intensywny smak czereśni oraz lekką kwaśną nutkę (sok z cytryny). Konfitura ma płynną konsystencję. W związku z tym  nie nadawała się do smarowania naleśników. Dopiero po dodaniu kremowego serka konfitura nie wypływała. Dodatkowo konfiturę dodałam  do dania z grillowanym camembertem, ryżem oraz sałatką z rukoli.



Podsumowując – konfitura z czereśni jest bardzo smaczna i dobra jakościowo. Polecam ją wszystkim, którzy szukają zdrowych i dobrych produktów. Sklep J@busko.pl  można znaleźć w Kielcach na ul. Małej 5. Gospodarstwo posiada również inne bardzo dobre wyroby. Ostatnio zakochałam się w smoothie z papierówki, rokitnika oraz brzoskwinia. Wszystkie składniki są naturalne, a sam napój przygotowywany jest na miejscu. 

Jesli będziecie kiedyś w Kielcach koniecznie zajrzyjcie na ulicę Małą i zakupcie kilka produktów tej firmy. Zdecydowanie warto! 



Dodam tylko, że piękne zdjęcia zostały wykonane przez Martynę Warzeńczyk. Dziękuję właścicielom gospodarstwa za możliwość udostępnienia ich w wpisie.
Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie smaczne i sprawdzone smakołyki jak konfitury :) z czereśni jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja również pierwszy raz jadłam konfiturę czereśniową i bardzo polecam <3

      Usuń
  2. O tak, tradycyjnie przygotowane produkty to jest to :D jak ja się cieszę, że mam jak po rodzinie takie zdobyć :D

    http://eobrazy.cal24.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham konfitury i sama lubię je robić w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty o takim składzie, dodatkowo o smaku czereśni😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę czereśnie np od wiśni :) produkty tej marki polecam bo piłam/jadłam już niejedno od nich i jestem naprawdę zachwycona ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam takie smakołyki. W dodatku skład jest bardzo dobry. Marki jeszcze nie znałam ale mnie zainteresowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do spojrzenia na markę, ponieważ jest ona bardzo dobra i ma naturalne produkty :)

      Usuń
  6. bardzo lubię domowej roboty dżemy i przetwory :) a czereśnie ubóstwiam :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy samodzielnie robisz też przetwory czy tylko je konsumujesz? :)

      Usuń
  7. Zapowiada się zdrowe i dobre jedzonko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zachęcam do spróbowania takiej konfitury lub zrobienia samodzielnie :)

      Usuń