Bloggerowo - wydarzenia i szkolenia

By | marca 14, 2018 2 comments

















Ostatnio uczestniczyłam w bardzo fajnych inicjatywach związanych z blogowaniem.  Mogłam dzięki nim poznać nowych ludzi jak i dowiedzieć  się kilku ciekawych rzeczy związanych z prowadzeniem bloga.


28 lutego uczestniczyłam w szkoleniu on –line w związku z akcją „Środa Dzień Bloga”. W trakcie relacji trzech prelegentów opowiadało o zjawiskach związanych z social mediami jak angażowanie odbiorów na Instagramie i korzystanie z jego funkcji, budowanie i dbanie o wizerunek  w internecie czy zasadach związanych z udostępnianiem się treści w Internecie.
Cezary Stacewicz, Joanna Banaszewska oraz Tomasz Działowy „Gimper” w sposób interesujący i merytoryczny opowiedzieli o bliskich ich zagadnieniach. Prelekcji słuchałam z uwagą i zainteresowaniem.

Nie rozgaduję się za wiele, ponieważ warto samodzielnie zobaczyć o czym były wystąpienia. Poniżej  zamieszam relację z wydarzenia,  gdzie na pewno znajdziecie ciekawe dla siebie informacje.



9 marca miałam okazje poznać kieleckie środowisko blogerek na spotkaniu organizowanym w Studiu Wizażu Izabeli Bórzyńskiej. Razem z innymi kieleckim blogerkami poznałam trendy w modzie i makijażu na najbliższy sezon. Przyswoiłam również sporo wiedzy związanej z pielęgnacją skóry, kosmetykami czy zdrowym stylem odżywiania się. Poznałam ciekawe osoby, które dzielą podobną pasję, którą jest blogowanie i pisanie. Każda z nas zajmowała się inną tematyką co również pozwoliło na wymianę doświadczeń. Miłe grono osób sprawiło, że mam ochotę, aby nie było to ostatnie spotkanie w takim towarzystwie.

Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Do zobaczenia na kolejnym spotkaniu. A ja koniecznie muszę wybrać się na "Środa dzień bloga". Wybierasz się w kwietniu do Warszawy na kolejne spotkanie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie. Ale jak będzie relacja live to na pewno obejrzę, ponieważ bardzo mi się podobało. Ponadto relacja live na fb, to bardzo dobra sprawa - oglądasz szkolenie z dowolnego miejsca w Polsce w którym jest internet :D

    OdpowiedzUsuń